در جریان چهاردهمین ایستگاه سفرهای استانی؛ رئیس تربیت بدنی مجلس عملکرد ۹۰ روزه فدراسیون را ستودنی ارزیابی کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی ، در جریان دیدار افشین چگینی رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی با دکتر احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رئیس تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان شد؛ عملکرد ۹۰ روزه فدراسیون ستودنی است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، چگینی رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی با دکتر احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و رئیس تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
طی نشست صمیمانه رئیس تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، چگینی با ارائه بخشی از فعالیت های انجام گرفته در زمان تصدی وی بر فدراسیون در ابعاد قهرمانی، همگانی و فرهنگی، کارت سبز گرفت.
احمد راستینه که خود از رزمی کاران با سابقه و دارای شناخت کافی در حوزه ورزشی رزمی به شمار می رود، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در مدت کوتاه مدیریت چگینی، این اقدامات را سرمنشا آینده روشن پیش روی ورزش های رزمی ایران دانست و افزود: عملکرد ارائه شده در زمینه ها مختلف ستودنی است.
وی چهارده سفر استانی رئیس فدراسیون را در راستای ارزیابی امکانات و عملکرد هیات های استانی در خور توجه دانست.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.