در روز 22بهمن/رئیس اتحادیه جهانی بوکس دولت مردان امریکا را پست تر از شغال و کفتار خواند

هفته پیش اتحادیه بوکس ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد ورزشکاران این کشور در مسابقات قهرمانی جهانی مردان و زنان IBA در سال 2023 شرکت نمی کنند(بخاطر شرکت ورزش کاران روسیه)
در پاسخ عمر کرملو، رئیس IBA در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال مسابقات تور جهانی بوکس در مراکش، تاکید کرد:
“هیچ یک از مدیران ورزشی یا سیاستمداران جهان حق ندارد ورزشکاران را از رویای قهرمان شدن در جهان محروم کند. بوکسورها تمام زندگی خود را وقف ورزش می کنند، در حالی که مدیران و سیاستمداران می آیند و می روند. کسانی که با ورزشکاران ما این کار را می کنند(این گونه سیاست مداران) از کفتار و شغال پست تر هستند،اصالت ورزش و فرهنگ را زیر پا می گذارند. من از همه همکارانم می‌خواهم که سازمان‌های خود را از وجود چنین کفتارها پاک کنند، زیرا نمی‌توانم آنها را جور دیگری نام ببرم. IBA تمام تلاش خود را برای کمک به ورزشکاران از ایالات متحده برای حضور در مسابقات جهانی بوکس انجام خواهد داد و از جمله از نظر مالی به آنها کمک خواهد کرد.”

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.