بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (کارشناس فناوری اطلاعات) مورد نیاز خود برای اداره امنیت اطلاعات از واجدین شرایط ( آقا و خانم) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:
شرایط عمومی
- تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
- عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
- دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
- دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
- حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
- آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL .
شرایط اختصاصی
- دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
- مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایشها )
- مدیریت / مهندسی فناوری اطلاعات ( کلیه گرایشها )
- مهندسی برق ( کلیه گرایشها )
- علوم کامپیوتر و ریاضیات کاربردی
- معدل مدرک تحصیلی : 14 و بالاتر
- سابقه کار مرتبط و مورد قبول : 2 سال و بالاتر
- سن برای دارندگان مدرک کارشناسی : 27 سال و پایین تر ( متولدین بهمن ماه 1376 به بعد )
- سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال و پایین تر ( متولدین بهمن ماه 1373 به بعد )
- سن برای دارندگان مدرک دکتری : 33 سال و پایین تر ( متولدین بهمن ماه 1370 به بعد )
- محل سکونت : بومی هر یک از شهرهای استان تهران
- انجام امور محوله در مرکز عملیات امنیت بانک بصورت شیفتی می باشد .
تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
تبصره 2 : میزان سابقه کار مرتبط و مورد قبول به حداکثر سن متقاضی افزوده خواهد شد.
- دارا بودن دانش و تخصصهای مورد نیاز به شرح جدول ذیل :
|
1-آشنایی با مفاهیم مدیریت امنیت اطلاعات |
2-آَشنایی با انواع استانداردهای حوزه امنیت |
3-آشنایی با سیاستهای امنیتی |
|
4-آشنایی با نحوه ممیزی امنیت اطلاعات |
5-توانایی مستندسازی و گزارشنویسی |
6-آشنایی با مفاهیم امنیت در سرورهای مبتنی بر ویندوز- لینوکس |
|
7-آشنایی با مفاهیم مربوطه به SIEM |
8-آشنایی با انواع حملات امنیتی |
9-توانایی تحلیل رفتار حملات و لاگها |
|
10- آشنایی با رویدادهای امنیتی |
11-توانایی تحلیل رفتار حملات تحت شبکه و Malware ها |
12-توانایی تحلیل محتویات Packetهای HTTP |
|
13-آشنایی با مفاهمی تجهیزات امنیت اطلاعات و تجربه کار با حداقل یک نوع فایروال |
14-آشنایی با انواع روشهای رمزنگاری |
15-آشنایی با روشهای امنسازی برنامه های تحت وب |
- مدارک مورد نیاز:
- فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
- فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
- فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
- فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
- فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
- فایل PDF رزومه کاری مرتبط
- بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
نکات مهم :
- ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک هفته از تاریخ 1403/11/04 لغایت 1403/11/10 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
- فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
- پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
- خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
- چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.

در صورتی که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید، اینجا را کلیک کنید.
معاونت سرمایه های انسانی و پشتیبانی