• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8432 امروز 2

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها

0

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین در بازدید از شعبه مرکزی/ روان‌سازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد

  • کد خبر : 25888
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ - ۲۲:۴۱
رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین در بازدید از شعبه مرکزی/ روان‌سازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد

«محسن زرندی مقدم» رئیس هیئت‌مدیره و «حسن مونسان» معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل بانک اقتصاد نوین از شعبه مرکزی این بانک بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، رئیس هیئت‌مدیره بانک پس از بررسی عملکرد شعبه مرکزی و نیز گفت‌وگو با کارکنان، بر لزوم […]

«محسن زرندی مقدم» رئیس هیئت‌مدیره و «حسن مونسان» معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل بانک اقتصاد نوین از شعبه مرکزی این بانک بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، رئیس هیئت‌مدیره بانک پس از بررسی عملکرد شعبه مرکزی و نیز گفت‌وگو با کارکنان، بر لزوم ارائه خدمات با بهترین کیفیت به مشتریان تأکید کرد و گفت: روان‌سازی فرایندها و کاهش روندهای پرپیچ‌وخم اداری، می‌تواند به افزایش رضایت مشتری و نیز کاهش هزینه‌های مادی و معنوی بانک بیانجامد.

زرندی مقدم همچنین با تأکید بر این‌که همه کارکنان شعب باید به مقررات و قوانین بانکداری اشراف کامل داشته و نسبت به نوسان درآمد و هزینه و NPL شعبه و بانک حساسیت لازم را داشته باشند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که سهم بازار بانک افزایش یافته و شاخص‌های عملکردی آن بیش‌ازپیش بهبود یابد.

رئیس هیئت‌مدیره همچنین جانشین پروری را از پروژه‌های مهم در دستور کار حوزه منابع انسانی بانک خواند و خاطرنشان کرد: بانک اقتصاد نوین با طراحی مدل‌های جدید و محصولات نوین، دوران شکوفایی را تجربه خواهد کرد.

معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین نیز در این بازدید با بیان این‌که ریسک تمرکز بر روی مشتریان کلان باید کاهش یافته و مشتریان خرد نیز باید از خدمات بانک بهره‌مند شوند، اظهار کرد: جذب منابع به‌خودی‌خود نباید در اولویت باشد، بلکه محل ورود منابع به بانک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مونسان لزوم ایجاد تعادل در میزان و نحوه ارائه خدمات به مشتریان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ارزی در کنار توسعه خدمات ریالی، الزامی است و از این رو باید منابع انسانی در جناح ارزی نیز با قدرت و سرعت، تقویت شوند.

وی همچنین تأکید کرد که اهداف کمی مشخص شده برای کارکنان در سال جاری، فراتر از اهداف در نظر گرفته شده در سال گذشته است و تحقق آن‌ها، همت و تلاش مضاعف و بازاریابی هدفمند بر اساس روشهای روز و علمی را می‌طلبد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=25888
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین در بازدید از شعبه مرکزی/ روان‌سازی فرایندها به افزایش رضایت مشتری می‌انجامد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.