• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8432 امروز 2

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها

0

رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان شعبه استان خوزستان بیمه تجارت‌نو شد

  • کد خبر : 26031
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۳:۴۳
رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان شعبه استان خوزستان بیمه تجارت‌نو شد

پرویز خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی در سومین روز از سفر منطقه‌ای خود از شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران ارشد بیمه مرکزی صورت گرفت، رئیس کل با مدیر و کارکنان شعبه اهواز […]

پرویز خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی در سومین روز از سفر منطقه‌ای خود از شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران ارشد بیمه مرکزی صورت گرفت، رئیس کل با مدیر و کارکنان شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، ضمن بررسی عملکرد و فعالیت‌های شعبه، بر اهمیت نقش شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیمه‌گزاران تاکید شد. خسروشاهی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم استان خوزستان قدردانی کرد.
پوریا همت‌پور، مدیر شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو ضمن تقدیر از رویکرد رئیس‌کل مبنی بر بازدید حضوری و گفت‌وگوی رودررو با اعضای شبکه فروش با اشاره به اهمیت کیفیت طرح‌ها و خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: صنعت بیمه اساسا مشتری‌محور است و باید فضای رقابتی به گونه‌ای طراحی شود که کیفی‌سازی خدمات و محصولات بیمه‌ای در صدر توجهات قرار بگیرد. در این مسیر، جمع‌آوری، دسته‌بندی و تحلیل نظرسنجی از بیمه‌گزاران و مخاطبان مهم‌ترین و علمی‌ترین اهرم کمکی است.
او در ادامه از شرایط نابرابر رقابتی بین نمایندگان شبکه فروش و کارگزاران برخط انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر درباره این دو مجموعه در بخش اعمال تخفیفات و زمان رسوب حق بیمه تولیدی، رویکرد یکسانی وجود داشته باشد روح عدالت بر صنعت بیمه حاکم خواهد شد.
او در پایان از عملکرد شعبه و برنامه‌های آتی گزارش مبسوطی به رئیس‌کل و هیات‌ همراه ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=26031
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان شعبه استان خوزستان بیمه تجارت‌نو شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.