رشد حضور شرکت ها و برندهای خارجی در نمایشگاه ایپاس

مدیرعامل ناجی پاس و دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) گفت: در این دوره از نمایشگاه رشد ۴۰۰ درصدی در برندهای خارجی داشتیم، امسال ۱۵۴ برند خارجی در نمایشگاه شرکت کردند که این رقم در سال گذشته حدود ۲۵ مورد بود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، رضا اصغریان امروز در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) اظهار داشت: ایپاس ۲۰۲۴ یک تفاوتی که با سال‌های گذشته دارد این است که بخش امنیت غذایی به آن اضافه شده است. وی ادامه داد: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های امنیتی است که البته امسال خوب شروع به کار کرده است و امیدواریم که سال‌های بعد با قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر راجع به این امنیت غذایی شرکت کند. مدیرعامل ناجی پاس و دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) با اشاره به بخش پررنگ آموزش گفت: امسال بحث آموزش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و استقبال خیلی خوبی از کارگاه های آموزشی شده است در این زمینه برنامه‌ریزی ویژه کردیم. وی عنوان کرد: کارگاه‌های آموزش با استفاده از اساتید برجسته دانشگاه برگزار می‌شود همچنین برنامه هایی در حوزه هوانوردی و تیراندازی اجرا می شود که مورد استقبال قرار گرفته است. اصغریان با اشاره به رشد شرکت های خارجی در این دوره از نمایشگاه گفت: امسال ۱۲ شرکت خارجی به صورت مستقیم در نمایشگاه شرکت کردند و ۱۴ شرکت نیز غیر مستقیم از طریق نماینده‌های رسمی‌ در نمایشگاه حاضر شدند. مدیرعامل ناجی پاس و دبیر اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) عنوان کرد: امسال رشد خوبی در حضور شرکت ها و برندها داشته ایم که اگه نگاه کنیم شاید یه رشد ۴۰۰ درصدی تو برندهای خارجی داشتیم، امسال ۱۵۴ برند خارجی در نمایشگاه داریم که سال گذشته فکر می‌کنم حدود ۲۵ شرکت خارجی بود. اصغریان با اشاره به اینکه این نمایشگاه میزبان عموم مردم است گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) از ۳۰ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر فعال است. وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تجهیزات ایمنی شهری و ترافیکی، فناوری های پیشرفته در زمینه تحقیقات ،جنایی، کامپیوتر و شبکه سخت افزارهای برق و الکترونیک، سامانه های هوشمند فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای، ملزومات نور و تصویر، سیستم های مبتنی بر ماهواره، سیستمها و تجهیزات امنیتی و حفاظتی ترافیک کنترل تردد و راه بند و سایر موارد به مرحله نمایش درآمده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.