رمضی رئیس فدراسیون ورزش های کارگری:

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های کارگری با حضور رئیس فدراسیون ورزش های کارگری و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و سایر اعضاء برگزار گردید.

جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش های کارگری در این نشست با تقدیر از روسا پیشین هیات کارگری فارس گفت: کار در هیات ورزش کارگری سخت و سنگین است و با تلاش می توان وضعیت ورزش کارگری بهبود یابد .

وی ادامه داد:  ارتباط با مسوولین ورزش کارگری صنایع مختلف حلقه های گمشده در ورزش کارگری بین صنایع و ورزش کارگری است و با برقرای این ارتباط می توان ورزش کارگری را در همه ابعاد توسعه داد

جواد رمضی اظهار داشت : تدوین اساسنامه مجموعه های ورزش کارگری و بهره مندی ورزش کارگری از ظرفیت های قانونی در دستور کار ما قرار دارد .

وی تاکید کرد : شهر تهران تنها ۲ مجموعه ورزش کارگری دارد و استان فارس از ۱۸ مجموعه بهره مند است و این یک ظرفیت بالقوه است که می‌بایست بالفعل تبدیل شود .

بازنگری در انجمن ها و هیات های شهرستانی دیگر توصیه رییس فدراسیون بود گفت :  به کارگیری افراد دلسوز از دل صنایع احیا انجمن ها و هیات ها را در پی خواهد داشت .

وی در پایان برای محمد باقری رییس جدید هیات کارگری استان فارس آرزوی موفقیت کرد .

لازم به ذکر است محمد باقری با کسب ۲۱ رای از ۲۱ رای اخذ شده به عنوان رییس هیات ورزش کارگری استان فارس انتخاب گردید .

خبرنگار: محمدرضااوجی

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.