طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش؛

«سعید غیاثی ندوشن» به عنوان «سرپرست دانشگاه فرهنگیان» منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، متن حکم رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سعید غیاثی ندوشن

معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

با توجه به تعهد تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی و براساس تبصره ۲ ماده۱۰ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و موافقت وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌شوید……..

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی» و «فسادستیزی و قانون مداری» دولت مردمی در جهت تحقق سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و مؤید باشید:

  • اجرایی سازی سند تحول بنیادین زیر نظام تربیت معلم.
  • اجرای دقیق مصوبه جلسه ۸۷۹ مورخ۲۲ فرودین۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان.
  • اجرای ساختار جدید دانشگاه فرهنگیان به ویژه در سطح ستاد و اهتمام ویژه در راه اندازی مرکز توانمند سازی سرمایه انسانی وزارت آموزش و پرورش.
  • اجرای مصوبات هیأت امنای دانشگاه به ویژه دستورالعمل سنجش صلاحیت‌های حرف‌های معلمان.

توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.