• امروز : شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۴
کل 8434 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان تای‌کیک‌بوکسینگ استان هرمزگان در بندرعباس رزمایش «یلدای فاطمی» در بنیاد آبشار عاطفه‌ها؛ اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نوعروسان و مهرجویان تأمین مالی بیش از ۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در لرستان توسط بانک مسکن بانک سپه پس از ادغام بالغ بر 1200 همت تسهیلات به تولید‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم پرداخت کرده است آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا

0

فجر ملی / پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران

  • کد خبر : 23291
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۱۲
فجر ملی / پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  در روز سه شنبه جوادبخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی و حمید مومنی معاون امور شعب از ساعت 12 تا  13پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی مشتریان و همکاران این بانک خواهند بود. همچنین در روز […]

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  در روز سه شنبه جوادبخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی و حمید مومنی معاون امور شعب از ساعت 12 تا  13پشت سامانه خطوط تلفن به صورت آنلاین و برخط پاسخگوی مشتریان و همکاران این بانک خواهند بود.

همچنین در روز چهارشنبه مورخ 1403/11/17  عباس پیروزی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بیژن نصرتی معاون بانکداری جامع از ساعت 9 تا 10 صبح و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک نیز از ساعت 12 با حضور در واحد ارتباط مردمی بانک  پاسخگوی مسائل مطروحه مشتریان و همکاران خواهند بود.

گفتنی است اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 ، کلید 3 با 60 خط تلفن از ساعت 7:30 صبح  تا ساعت 20  پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=23291
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای فجر ملی / پاسخگویی مدیران ارشد بانک ملی ایران به مشتریان و همکاران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.