فراخوان انتخاب آثار و پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد

موسسه کار و تامین اجتماعی در فراخوانی از پژوهشگران ستادی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی و سازمان‌های تابعه دعوت کرد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره پژوهشگران برتر ارسال کنند.​

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز  یه نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در فراخوان موسسه کار و تامین اجتماعی آمده است:

«با توجه برگزاری «جشنواره انتخاب آثار و پژوهشگران برتر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه» و مراسم بزرگداشت هفته پژوهش (نیمه دوم آذرماه هر سال) و تقدیر از پژوهشگران و صاحبان آثار برتر و ارج نهادن به پژوهش و مقام پژوهشگر، بدین‌وسیله از شما پژوهنده محترم دعوت می‌شود ضمن مطالعه نظام‌نامه جشنواره و با ورود به لینک‌های زیر نسبت به تکمیل پرسشنامه مربوطه و بارگذاری مستندات لازم، تا مرحله دریافت کد رهگیری، اقدام کنید.»

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در فرآیند انتخاب آثار و پژوهشگران برتر شرکت کنند.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مطالعه نظام‌نامه و بارگذاری مستندات می‌توانند به سایت موسسه به آدرس www.lssi.ir مراجعه کنند.

 

لینک تکمیل فرم انتخاب پژوهشگر برتر

 

https://survey.porsline.ir/s/ssHgH3yu

 

لینک تکمیل فرم انتخاب آثار برتر

 

https://survey.porsline.ir/s/E1UjTkgh

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.