فرمانده انتظامی تهران بزرگ: حضور شرکت های دانش بنیان داخلی در نمایشگاه ایپاس موجب افتخار است

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت : حضور حداکثری شرکت های دانش بنیان داخلی با محصولات متنوع و نوین در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ موجب افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ گفت: هر سال شاهد رشد کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه ایپاس هستیم و این روند نویدبخش روزهای پربار در حوزه تکنولوژی نوین خدمات ایمنی و امنیتی است. محمدیان ادامه داد: در سالیان گذشته نگرانی بابت عدم حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه ایپاس وجود داشت ولی به مرور شرکت های ایرانی با تولیدات نوین جای شرکت های خارجی را گرفته و فضای رقابتی ایجاد شده است. رئیس پلیس پایتخت در پایان اظهار داشت: نقش نهادهای علمی کشور در ارتقا تکنولوژی و رشد شرکت های دانش بنیان حائز اهمیت است و حضور این شرکت ها با کمترین هزینه در نمایشگاه ایپاس از اقداماتی است که موجب حضور حداکثری دانش بنیان ها در عرصه خدمات ایمنی و امنیتی می‌شود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.