با اعلام دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت مدیره بانک سپه، سامانههای همراه بانک و اینترنت بانک سپه مجدداً در اختیار مشتریان قرار گرفت. اکنون کاربران میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی بانک سپه به نشانی ib.banksepah.ir یا نصب اپلیکیشن همراه بانک سپه از کافه بازار، به خدمات غیرحضوری بانکی شامل انتقال وجه، پرداخت قبوض، مدیریت حساب و… بهصورت ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، بانک سپه با پیادهسازی سامانه بانکداری متمرکز جدید و با تلاش مستمر مدیران و کارکنان خود، بار دیگر امکان ارائه خدمات غیرحضوری مانند سامانههای همراه بانک و اینترنت بانک را برای مشتریان فراهم کرده است. مشتریان برای بهرهمندی از این خدمات میتوانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور، بدون نیاز به مراجعه حضوری، از امکانات متنوع سامانههای دیجیتال بانک سپه بهرهمند شوند.