قیمت طلا و سکه امروز 27 فروردین 1402 / بازار فلز زرد در مسیر کاهشی قرار گرفت؟

به گزارش اقتصاد جوان نیوز قیمت طلا و سکه روز گذشته کاهش داشت. دیروز ۲۶ فروردین قیمت سکه امامی نزدیک به یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. قیمت طلا نیز با کاهش قیمت سکه همراه شد.

جدول قیمت طلا و سکه 27 فروردین 1402

سکه امامی در کف کانال 31 میلیون تومان قرار گرفت و با قیمت ۳۱ میلیون و ۹۱ هزار تومان بسته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در آخرین معامله روز گذشته بسته شد. این در حالی است که نرخ بازگشایی طلا روز گذشته (شنبه ۲۶ فروردین) دو میلیون و ۵۵۶ هزار 100 تومان بوده است. طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار این تاثیر مستقیم قیمت دلار است که قیمت طلا و سکه را در مسیر نزولی قرار داده است. هر چند هفته گذشته دلار روند نسبتا باثباتی داشت و در دو پله ابتدایی کانال پنجم نوسان داشت، اما قیمت در بازار فلز زرد بدون توجه به محدوده دو هزار دلاری انس جهانی طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلی پایان هفته به سر می‌برند و انس جهانی طلا فعلا با قیمت ثابت ۲.۰۰۴.۲۶ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

قیمت سکه امامی در آخرین معامله روز گذشته با قیمت 31 میلیون و ۹۱ هزار تومان بسته شد. این قطعه از سکه حبابی حدود هفت میلیون و ۵۳ هزار تومان دارد. سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۲۸ میلیون و ۹۲ هزار تومان به کار خود پایان داد. روز گذشته حباب این قطعه چهار میلیون و ۴۷ هزار تومان شد.

از سوی دیگر قیمت نیم سکه  امروز ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و حباب آن 6 میلیون ۷۸۸ هزار تومان شد. قیمت ربع سکه نیز به  ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی نیز  به 6 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. همچنین حباب ربع سکه پنج میلیون و ۵۸۶ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز به سه میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسید.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.