مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی در نهم شهریورماه سال جاری برگزار شد

مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی به مناسبت سالروز تولد ایشان در محل موزه تمرهای طلا و نقره برگزار شد استاد رحیم پرنیا با معرفی فعالیت‌های موزه تمبرهای طلا و نقره  در جهت معرفی مشاهیر  با بیان اینکه شیوه این موزه برای ادای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش کشتی و صندوق حمایتی از این ورزش که بیانگر جوانمردی و اخلاق ورزشی است گفتگو داشتند تولید اولین تمبر طلا و نقره جهان پهلوان تختی که جزو اثار موزه می باشد و اینکه موزه علاوه بر این به مسئولیت‌های اجتماعی دیگر نیز توجه دارد

از جمله محیط زیست و جانوران در خطر انقراض

در پایان نیز آقای محیط طباطبایی مدیر ایکوم ایران از نقش مهم موزه تمبر های طلا و نقره ایران و اهمیت کارهای فرهنگی وهنرهای این موزه در ترویج تاریخ وحفظ‌ میراث ملموس ونامملوس فرهنگی گفت .و اشاره کرد ‌. آیین پهلوانی کشتی وریشه کلمه کشتی در آیین پیش از اسلام و پس از اسلام بسیار با ارزش  بوده است .

در انتهای این برنامه از تندیس تختی نیز رونمایی شد
(سازنده اثر اقای میری از هنرمندان و‌همکاران موزه )

 

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.