مراسم رونمایی مجموعه آثارتمبر طلا و نقره از لوریس چکناواریان

مراسم رونمایی ازمجموعه آثار لوریس چکناواریان آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت موسیقی ایران شامگاه چهارشنبه 11 بهمن ماه با حضور اهالی موسیقی در موزه طلا و نقره ایران برگزار شد.

به گزارش مکتبی خبرنگار حوزه هنر اقتصاد جوان ، چهارشنبه یازدهم بهمن ماه 1402 برای موزه تمبرهای طلا و نقره ایران روز عزیزی بود در این روز از فرزند بزرگ ایران قدر دانی گردیدمراسم رونمایی تمبر طلا و نقره استاد لوریس چکناوریان با حضور جمعی از علاقمندان به هنر تاریخی تمبر ، در موزه طلا و نقره ایران به همت استاد رحیم پرنیا رونمایی شد .

حضور شهرام ناظری استاد برجسته موسیقی سنتی نیز زینت بخش این مراسم بود . شهرام ناظری اظهار داشت استاد لوریس چکناواریان از افتخارات ایران است که در سالهای گذشته آثار موسیقی فاخری را به جامعه هنری اهدا نموده است

اساتید جعفر نجیبی و علی دهباشی نیز میهمان این مراسم بودند که به دلیل کسالت نتوانستند در مراسم حضور داشته باشند سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال خواستاریم

استاد جعفر نجیبی

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.