معاونت های پلیس در نمایشگاه ایپاس 2024 (پلیس آگاهی )

 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، معاون اجرایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:سرهنگ علی ولایتی روز دوشنبه در حاشیه بیست و یکمین دوره نمایشگاه تجهیزات ایمنی و پلیسی”ایپاس” اعلام کرد:

وظایف پلیس اگاهی کشف جرم در جامعه در سه حوزه اساسی مبارزه با جرایم جنایی، جرایم سرقتی و جعل و کلاهبرداری است و بر همین اساس ادوات جرم جمع آوری شده از مجرمان یا صحنه جرم، در نمایشگاه به نمایش عموزه جعل و کلاهبرداری مرتکب جعل میشوند در اینجا محصولاتش را به عنوان نمونه مشاهده میکنید. کما اینکه ما زیاد گسترش نمی دهیم که اون شیوه و و شگرد مبارزه با جرایم لو نرود . به همین خاطر محصولات محدودی را آورده ایم .علاوه بر آن هم در تحقیقات صنعتی و محصولاتی که برای خودکفایی کشور است و نیاز به محصولات کشورهای بیگانه بیرون بیاد یکسری محصولاتی هم آورده ایم. آموزش هم می دهیم به شهروندان در خصوص پیشگیری الخصوص پیشگیری بعضی از جرم که خیلی مهمه بعد از حفظ حرز اموال و نگهداری اشیای قیمتی علی الخصوص پول و جواهرات در سر صندوق های امانت بانکداری در کنار اون بعد از موضوع ارائه خدمات هم می دیم علی الخصوص گواهی عدم سوء پیشینه صادر می کنیم برای کسانی که نیاز به شوکر دارند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.