معاون اجرایی رییس‌جمهور نشان عالی مسوولیت اجتماعی را به ایرانول اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی، نشان عالی مسوولیت اجتماعی توسط معاون اجرایی رییس‌جمهور به شرکت ایرانول اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، همزمان با برگزاری چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی که با حضور ۱۰۰ شرکت پیشرو در حوزه مسوولیت اجتماعی ارتباط محور برگزار شد، از مدیرعامل و روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی با شعار «برند خوب» عصر روز سه‌شنبه ۲۴مهرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما، با حضور ۱۰۰شرکت پیشرو در زمینه مسوولیت اجتماعی ارتباط محور با حضور معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم «نشان عالی مسوولیت اجتماعی» از سوی هیات داوران جشنواره به روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول به عنوان روابط عمومی «پیشرو» اعطا گردید.

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.