معرفی اعضای کمیسیون های کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آریاداناک، دکتر محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیداری که اردیبهشت ماه 1403 با اعضای کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی که با حضور دکتر امید ملک مدیر کل دفتر توسعه نهاد های اشتغال و هدایت نیروی کار، دکتر علی زندوکیلی مشاور معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، دکتر مجتبی مومنی رییس کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و جمعی از نمایندگان کانون های مشاوره و خدمات کارآفرینی برگزار شد، معرفی اعضای کمیسیون های کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و دبیرکل کانون معرفی شدند.

دکتر کریمی بیرانوند با تاکید بر اهمیت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی گفت: ما هر چه به مردم برای تحقق وعده یک میلیون شغل ارائه می دهیم بر مبنای گزارش های این مراکز است. اعتماد حاکمیت به مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی حداکثری است.

کریمی بیرانوند تاکید کرد: این یک همکاری بزرگ حاکمیتی و بخش خصوصی و مثال کامل هم افزایی در بخش مردمی است و کارنامه درخشانی دارد.

معرفی اعضای کمیسیون های کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

  • رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی: جناب آقای دکتر احسان سرگزی
  • رییس کمیسیون صنعت و معدن: جناب آقای دکتر سعید رحیمی
  • رییس کمیسیون مشاوره و آموزش کسب و کار: سرکار خانم مهندس فریبا جوان خسروشاهی
  • رییس کمیسیون کشاورزی: جناب آقای دکتر احسان الماسی
  • رییس کمیسیون بازاریابی و توسعه بازار: جناب آقای مهندس حمیدرضا حق سیرت
  • رییس کمیسیون مشاغل خانگی و صنایع دستی: سرکار خانم مهندس آرام ملکی
  • رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات: جناب آقای مهندس مصطفی برهان
  • رییس کمیسیون کسب و کارها نوپا و دانش بنیان: جناب آقای دکتر علی دادوند
  • رییس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی: جناب آقای مهندس محمود جانی درمیان
  • رییس کمیسیون تجارت بین الملل: سرکار خانم دکتر یلدا راهدار

معرفی دبیر و نایب رییس کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی

به گزارش آریاداناک در این نشست جناب آقای دکتر فرزاد قلعه کوهی به عنوان نایب رییس کانون و خزانه دار  و جناب آقای مهندس محمدحسین قربانی نماینده قانونی گروه آریاداناک دبیر کل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی معرفی گردیدند.

در این نشست، روسای کمیسیون های تخصصی کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احکام خود را به صورت نمادین دریافت کردند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.