• امروز : یکشنبه, ۷ دی , ۱۴۰۴
کل 8464 امروز 15

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی رشد قابل‌توجه مبلغ فروش «آریا» در آذر ۱۴۰۴ / افزایش ۴۳ درصدی فروش سالانه پلیمر آریاساسول پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی؛ تأکید بر توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و تداوم حمایت مالی از پروژه‌های راهبردی وام تا ۲ میلیارد تومان بدون مسدودی؛ جزئیات طرح «شایان» بانک ملت برای دریافت تسهیلات تا ۲۰ میلیارد ریال طعنه خریداران طلا و نقره به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین سرمایه‌گذاران خرد منتظر نقره بالای ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۲۶ صعود پشت خطی نرخ دلار تا مرز 140 هزار تومان برگزاری مزایده سراسری نوبت اول سهام شرکت «نوران با ما انرژی» آریاساسول بر مدار توسعه؛ روایت پیشرفت پروژه‌های راهبردی در سایه اعتماد سهام‌داران

2

میزان رشد منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات

  • کد خبر : 9059
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
میزان رشد منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات
​منابع مشتریان بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران در 4 ماهه نخست سال جاری 25 درصد رشد ثبت کرد و با کامل شدن ابعاد سخت­ افزاری و نرم­ افزاری این بخش، موفقیت بانک در این بخش با رشد بیشتری همراه خواهد بود.

محسن سیفی، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات با اعلام این خبر افزود: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه­ حل‌های بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی­ سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه مشتریان ارزش‌آفرین، از حدود 10 ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعاً 36 درصد رشد داشته که 25 درصد آن مربوط به 4 ماه نخست امسال بوده است. مقایسه این روند با سایر بانک‌ها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.

وی همچنین از تخصیص 10 مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت می­کنند و به صورت تمام‌وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاوره های مالی و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راه‌اندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده ه­ای نزدیک بسیاری از خدمات مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=9059
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای میزان رشد منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.