نخستين كنگره بين المللي ديپلماسي ملل

دانشگاه اصفهان به عنوان بزرگترين دانشگاه جامع مركز ايران و يكي از دانشگاه هاي برتر كشور با همراهي اتحاديه انجمن هاي علمي دانشجويي علوم سياسي ايران در نظر دارد «نخستين كنگره بين المللي ديپلماسي ملل» را با حضور اساتيد دانشگاهي، ديپلمات ها و سفراي كشورها در تاريخ هاي ۱۸ و ۱۹ تيرماه سال جاري مطابق با 9 و 10 جولاي 2023 برگزار كند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، اين كنگره اهدافي چنين را دنبال مي كند: ايجاد فضايي نو براي آشنايي با فرهنگ و تمدن غني و اصيل ايراني اسلامي؛ ترويج فرهنگ صلح و همزيستي مسالمت آميز ميان ملتها؛ فراهم آوردن بستري مناسب براي ديپلماسي عمومي و علمي و بهره گيري از اندوخته هاي علمي ميان ملتها؛ ايجاد زمينه هاي مناسب براي گفتگوهاي بين فرهنگي و ترويج ارزشهاي انسان دوستانه اي كه ملت ها را به سمت صلح و دوستي و مقابله با خشونت سوق دهد.
لازم به ذكر است در حاشيه اين رويداد برنامه هاي جانبي فرهنگي شامل تور گردشگري شهر اصفهان و بازديد از آثار و ابنيه تاريخي اين شهر، اجراي برنامه­ هاي فرهنگي اصيل ايراني اسلامي در هتل سنتي سراي عطار اصفهان نظير اجراي ورزش هاي باستاني (در زورخانه هتل)، نقالي خواني، موسيقي سنتي ايران و … پيش بيني شده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.