همکاری Card Curator با Invstr

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، بر اساس این خبر، کاربران Invstr دیگر نیازی به این ندارند که فکر کنند از چه نوع کارت‌های اعتباری برای خریدی با سود بیشتر استفاده کنند ، زیرا این ابزار جدید بهترین کارت موجود را در کیف پول به آن‌ها توصیه می‌کند؛ کارتی که بیشترین پاداش و سود  را برای بنزین، خواربار، رستوران  و غیره برای دارنده کارت به همراه دارد.

در مجموع، ابزار توصیه کارت اعتباری Card Curator به کاربران Invstr وضوح و راهنمایی لازم را در هنگام انتخاب کارت اعتباری خود برای هر خرید ارائه می دهد. این کار را از طریق مشاوره مستقل و عینی انجام می دهد، زیرا Card Curator برای توصیه کارت از بانک ها یا صادرکنندگان کارت اعتباری پولی دریافت نمی کند.

جان تیلور گارنر، بنیانگذار و مدیر عامل Card Curator، گفت: Invstr یکی از پیشگامان سواد مالی است و بیش از یک میلیون عضو جامعه خود را در سطح جهانی در مورد چگونگی تبدیل شدن به سرمایه گذاران باهوش و هوشیار برای سرمایه‌گذاری از طریق توسعه  ویژگی های بسیار تحسین شده آموزش داده است. اکنون با این مشارکت، کاربران Invstr با استفاده روزانه از کارت خود آگاهتر خواهند شد و حداکثر فرصت‌های کسب پاداش را از دست نخواهند داد. دلیل اصلی که دارندگان کارت‌های اعتباری،  جوایز و سود احتمالی را از دست می دهند این است که آنها به سادگی از کارت های اعتباری اشتباه در خرید خود استفاده می کنند ولی اکنون  ابزار ما این اشتباه آن ها  را اصلاح می کند.

وی در ادامه می گوید: Invstr از همکاری با Card Curator برای کمک به مصرف‌کنندگان در تعیین بهترین کارت اعتباری برای استفاده خوشحال است. ماموریت ما این است که همه را توانمند کنیم تا مدیریت آینده مالی خود را به عهده بگیرند. ما قصد داریم به مشتریان خود در هر مرحله از تراکنش های مالی خود از  نحوه سرمایه گذاری، مدیریت بانکداری، کارگزاری، رمزنگاری، بیمه و کارت‌های اعتباری خود برای داشتن یک  تجربه آسان کمک کنیم.

این برنامه  Card Curator رایگان است  و در دسترس همه اعضای Invstr ایالات متحده است. اکنون برنامه Invstr و برنامه Card Curator را می توان در اپ استور و در گوگل پلی دانلود کرد.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.