پاسخگویی مستقیم مدیران بانک ملی ایران به مشتریان در هفته بانکداری

به مناسبت هفته بانکداری و سالروز تأسیس بانک ملی ایران، جمعی از مدیران ارشد این بانک طی روزهای آینده در واحد ارتباط مردمی حاضر می‌شوند تا به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌ها، پرسش‌ها و دغدغه‌های مشتریان و کارکنان باشند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این برنامه با هدف تقویت ارتباط دوسویه، ارتقای شفافیت و بهبود کیفیت خدمات بانکی برگزار می‌شود. بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده، مدیران ارشد بانک در روزهای آینده با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی، با مشتریان و همکاران به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

برنامه حضور مدیران به شرح زیر است:

  • شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۴: عباس پیروزی، عضو هیأت مدیره، در حوزه اعتبارات.
  • یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴: حمید مومنی، عضو هیأت عامل و معاون امور شعب، و بیژن نصرتی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع،
  • دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴: مهدی علی‌آقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها، احمد علیخانی دهقی، رئیس اداره کل عملیات بانکی  و مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت ، در حوزه فناوری اطلاعات.
  • سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴: حسن کاظمی، عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی

مدیران در این برنامه ضمن پاسخگویی مستقیم به سوالات و ابهامات مطرح‌شده، دغدغه‌ها و پیشنهادهای مخاطبان را دریافت کرده و در مسیر بهبود فرآیندها و ارتقای رضایت عمومی مورد استفاده قرار خواهند داد.

گفتنی است، حضور مدیران در واحد ارتباط مردمی بار دیگر نشان‌دهنده رویکرد پاسخگویی و شفافیت بانک ملی ایران و عزم این بانک برای شنیدن صدای مشتریان و کارکنان است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.