به مناسبت هفته بانکداری و سالروز تأسیس بانک ملی ایران، جمعی از مدیران ارشد این بانک طی روزهای آینده در واحد ارتباط مردمی حاضر میشوند تا بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسها، پرسشها و دغدغههای مشتریان و کارکنان باشند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این برنامه با هدف تقویت ارتباط دوسویه، ارتقای شفافیت و بهبود کیفیت خدمات بانکی برگزار میشود. بر اساس زمانبندی اعلامشده، مدیران ارشد بانک در روزهای آینده با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی، با مشتریان و همکاران به گفتوگو خواهند پرداخت.
برنامه حضور مدیران به شرح زیر است:
- شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۴: عباس پیروزی، عضو هیأت مدیره، در حوزه اعتبارات.
- یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴: حمید مومنی، عضو هیأت عامل و معاون امور شعب، و بیژن نصرتی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع،
- دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴: مهدی علیآقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستمها، احمد علیخانی دهقی، رئیس اداره کل عملیات بانکی و مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیر ساخت ، در حوزه فناوری اطلاعات.
- سهشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴: حسن کاظمی، عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی
مدیران در این برنامه ضمن پاسخگویی مستقیم به سوالات و ابهامات مطرحشده، دغدغهها و پیشنهادهای مخاطبان را دریافت کرده و در مسیر بهبود فرآیندها و ارتقای رضایت عمومی مورد استفاده قرار خواهند داد.
گفتنی است، حضور مدیران در واحد ارتباط مردمی بار دیگر نشاندهنده رویکرد پاسخگویی و شفافیت بانک ملی ایران و عزم این بانک برای شنیدن صدای مشتریان و کارکنان است.