پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مدیرعامل صرافی crypto.com / صعود در راه است؟

کریس مارس زالک، مدیرعامل صرافی مشهور crypto.com، نظر و پیش‌بینی‌اش را درباره رویدادهای پیش از هاوینگ بیت کوین و روند قیمتی آن اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، کریس مارس زالک، کارآفرین لهستانی و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال crypto.com، به‌تازگی توضیحات و هشدارهایی درباره احتمال ایجاد فشار فروش در بیت کوین، پیش از رشد پایدار و بلندمدت آن داده است. بر اساس دیدگاه او، طی رویداد هاوینگ بیت کوین، معامله‌گران احتمالاً با اتکا به اخبار و شایعه‌ها در بازار اقدام به خرید و فروش این رمزارز خواهند کرد.

مدیرعامل صرافی crypto.com باور دارد در بازه بلندمدت، رویداد هاوینگ که انتظار می‌رود در بیستم آوریل سال جاری برگزار شود روی قیمت بیت کوین تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

 

تاثیر بلندمدت هاوینگ بر روند قیمتی بیت کوین

کریس مارس زالک در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ، نظرش را درباره روند قیمتی بیت کوین پس از رویداد هاوینگ بیان کرده است. طبق پیش‌بینی او، در ابتدا امکان ایجاد فشار فروش وجود دارد، اما این رویداد در بلندمدت به‌ صورت پایداری به رشد قیمت بیت کوین کمک خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود رویداد هاوینگ، پاداش ماینرهای بیت کوین را به نصف کاهش دهد و این مساله چالشی برای ماینرهاست. بسیاری از ماینرها از ماه‌ها قبل، در حال آماده‌سازی برای جمع‌آوری بیت کوین و به‌روزرسانی سیستم خود برای پاسخ به افزایش تقاضای احتمالی پس از هاوینگ بوده‌اند.

بر اساس داده‌های تاریخی، رویداد هاوینگ منجر به افزایش قیمت بیت کوین می‌شود و دلیل آن نیز، کاهش عرضه این رمزارز مشهور و افزایش تقاضا برای آن است. با وجود این، برخی نسبت به تکرار این روند در هاوینگ پیش رو تردید دارند، به‌خصوص اینکه بیت کوین در اواسط مارس سال جاری، به قیمت تاریخی جدیدی دست پیدا کرد. با وجود عدم اطمینان در بازه کوتاه‌مدت، کریس مارس زالک دیدگاهی مثبت درباره 6 ماه آینده پس از رویداد هاوینگ بیت کوین دارد.

دیدگاه کارشناسان درباره تاثیر هاوینگ بیت کوین

در هفته گذشته، فرد تیل، مدیرعامل شرکت ماراتون، اعلام کرد تاثیر هاوینگ بیت کوین در حال حاضر نیز تا حدودی در بازار منعکس شده است. او به این موضوع اشاره کرد که پذیرش ETFها باعث جذب سرمایه به بازار شده است و در بازه سه تا 6 ماه پس از هاوینگ، انتظار می‌رود قیمت افزایش یابد.

بیلیونر مشهور، آرتور هیز، پیش‌بینی محتاطانه‌‌ای دراین‌باره کرده است. او باور دارد روند قیمتی پیش و پس از این رویداد می‌تواند منفی باشد. صرافی کوین‌بیس نیز در دیدگاهی مشابه، اعلام کرده‌ است رشد قیمتی پیش از رویداد، می‌تواند چالشی باشد.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش اقتصاد جوان نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

خبرهای اخیر

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.