پیش بینی قیمت دوج کوین / اخبار منفی همزمان با وضعیت مثبت نمودار

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز دوج کوین در حال حاضر 3 درصد در طی هفته گذشته افزایش یافته، اما همچنین 2 درصد در یک ماه و 10.5 درصد از ابتدای سال کاهش داشته است. در حالی که بسیاری از توکن‌های اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، سولانا از ژانویه به طور قابل توجهی افزایش یافته‌اند.

حذف دوج کوین توسط وزارت خدمات مالی نیویورک  (NYDFS) به این معنی است که صرافی‌های دارای مجوز توسط رگولاتور ( نهاد تنظیم کننده) دیگر نمی‌توانند این میم کوین را فهرست کنند، چیزی که می‌تواند در طولانی مدت به قیمت آن آسیب برساند.

پیش بینی قیمت دوج کوین
نمودار پیش بینی قیمت دوج کوین، منبع: TradingView

پیش‌بینی قیمت دوج کوین

خبر حذف دوج کوین در زمانی منتشر شده که به نظر می‌رسد این میم کوین در آغاز یک رالی صعودی قرار دارد. شاخص قدرت نسبی دوج کوین به سمت 50 واحد در وضعیت افزایشی قرار دارد که حدود یک ماه بین 40 تا 30 قرار داشته است. وضعیت این اندیکاتور به این معناست که روند قیمت دوج کوین ممکن است در آستانه بهبودی باشد.

به نظر می‌رسد که دوج کوین با افزایش سطح حمایت (سبز) در هفته گذشته به پایین‌ترین سطح خود رسیده باشد؛ به این معنا که قیمت حول یک سطح پایه خاص تثبیت شده و از اینجا به بعد احتمال افزایش نسبت به سقوط (دوباره) بیشتر است.

اما همانطور که در بالا ذکر شد، وضعیت تکنیکال امیدوارکننده قیمت دوج کوین درست زمانی به شکل می‌گیرد که NYDFS یک ضربه مهم به میم توکن مذکور وارد کرده است.

با توجه به اینکه تقریباً تمام صرافی‌های بزرگ ایالات متحده با DFS ثبت شده‌اند، این حرکت می‌تواند تأثیر منفی طولانی مدتی بر قیمت دوج کوین داشته باشد و کوین‌های خریداران جدید و بازارگردان‌های بزرگ‌تر را از بین ببرد.

نهادهای فوق نمی‌توانند خدمات مرتبط با دوج کوین را به ساکنان نیویورک ارائه دهند. با این حال، برای کوینی که ارزش اساسی چندانی ندارد، ممنوعیت مؤثر آن در نیویورک یک خبر ناامیدکننده دیگر است.

از منظر رویدادهای مثبت این ارز دیجیتال، جامعه دوج کوین همچنان منتظر این امکان است که روزی X (توئیتر سابق) عملکرد پرداخت دیجیتالی توسط این توکن را در شبکه خود معرفی کند.

اضافه شدن این میم کوین به پلتفرم بزرگی مانند X، بدون شک یک خبر بزرگ برای دوج کوین خواهد بود، اما اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد، در آینده‌ای دور خواهد بود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.