کیومرث هاشمی و کشتی طوفان زده ورزش

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، صمد ولیزاده رییس اسبق فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگاران گفت : ورزش امروز بعد از وزارت سجادی با چالش های جدی روبروست از جمله:نزدیکی شروع رویداد بزرگ ” بازی‌های آسیایی”، وضعیت آشفته مجامع فدراسیون‌ها، ارتباط پرتنش با مجامع بین المللی، حضور مدیران غیرورزشی در وزارت ورزش و مشکلات جدی دوتیم استقلال و پرسپولیس وبسیاری از کارهای زمین مانده جدی ورزش.
اولین تجربه کاری من با کیومرث هاشمی به سال 73 برمی‌گردد که بعنوان رییس انجمن ووشو، موافقت مهر علیزاده رئیس وقت سازمان تربیت بدنی را برای تاسیس فدراسیون جدید ووشو دریافت نمودم. ایشان در آنزمان بعنوان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مساعدت بسیار زیادی برای تشکیل این فدراسیون ووشو انجام دادند که هنوز خاطره شیرین آن کمک‌ها و مساعدت‌های دلسوزانه در خاطرم باقی مانده است.من اعتقاد دارم که اگر هاشمی جلو کارهای غیر قانونی، سلیقه ای و رفاقتی را در وزارت ورزش بگیرد و از مدیران ورزشی کارآمد و دلسوز استفاده کند، می تواند کشتی طوفان زده ورزش را به ساحلی امن برساند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.