نشست تخصصی جهاد تبیین ویژه مدیران سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی برگزار شد

به گزارش اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، نشست تخصصی جهاد تبیین با سخنرانی احمدرضا دلیران فیروز قائم مقام پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین، ویژه مدیران سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ویژه مدیران سازمان در قالب دوره آموزش ضمن خدمت در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۱ در سالن شهید حججی ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در پایان این جلسه احمدرضا دلیران فیروز قائم مقام پژوهشکده مطالعات راهبردی فلسطین با دکتر احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی دیدار و پیرامون نشست های تخصصی جهاد تبیین گفت و گو کرد.

در این دیدار دکتر محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باب اهمیت جهاد تبیین برای دانش آموزان و فرهنگیان از عزم جدی دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش در جهت برگزاری نشست های تخصصی جهاد تبیین خبر داد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.