بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایشی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان : محمد حسن باقری مسئول فروش لوازم بهداشتی درگفتگو با خبرنگاران گفت :از سال 2017 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد شرکت اویوا پاریس مستقر در فرانسه در سال های گذشته به عنوان تولیدکننده بهترین محصولات آرایشی و مراقبتی معرفی شده است و اولین شعبه این برند در شهر پاریس افتتاح گردید. پس از آن به کشورهای دیگری در اروپا و آسیا وارد شده و شعب خود را در کشور انگلیس، ازبکستان، هندوستان، ترکمنستان، افغانستان ، ترکیه افتتاح و راه اندازی نموده است . برند Oivaa Paris برای اولین بار ورود محصولات خود را در زمینه آرایشی و بهداشتی به ایران آغاز کرده و پس از اخذ تاییدیه های لازم از سازمان استاندارد کل کشور و سازمان غذا و دارو اولین شعبه ایران را در جزیره قشم راه اندازی کرده است.

این محصول بالاترین استانداردهای کیفیت در مواد اولیه و بسته بندی را دارا میباشد که این امتیاز ، موفقیت برند اویوا پاریس oivaa paris را در کل زنجیره ارزش کالا تضمین می کند از مزیت های محصولات این برند که سبب وجه تمایز آن با سایر برندهای فعال در کشور ایران می باشد دستیابی به اثرات فوری درمانی محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که همین موضوع، با ارزش ترین دارایی شرکت بوده که با استفاده کوتاه مدت می توان شاهد این اثرات بود . اوبا اشاره به اینکه بیشترین مصرف کنند ما از  سنین 18 تا 38 سال در بانوان هستند ابراز امیدواری کرد که در سالهای آتی بتوانند دوستداران بیشتری را از طریق فضا های مجازی جذب کنند برای تهیه محصولات میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید

www.oivaashop.com

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.