فدارسیونهای تازه تاسیس وزارت ورزش

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، ۳ فدراسیون ورزش‌های بادبانی، فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی و فدراسیون آمادگی جسمانی به تازگی تشکیل شده و باید مقدمات برگزاری مجمع آن ها فراهم شود.

در ادامه آخرین وضعیت این ۳ فدراسیون تشریح شده است:

ردیففدراسیونسرپرستتاریخ انتصابتوضیحات
۱فدراسیون ورزش‌های بادبانیخسرو ابراهیمی۱۴۰۱/۰۸/۲۵فدراسیون تازه تاسیس بوده و در حال پیگیری به منظور اخذ شناسه، کد اقتصادی و تشکیل هیات رییسه و هیات‌های استانی است.  همچنین جلسات توجیهی و هماهنگی با سرپرست و دبیر فدراسیون نیز به صورت مستمر توسط اداره امور مجامع برگزار شده و ادامه دارد.
۲فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلیرضا شجیع۱۴۰۱/۰۸/۲۵فدراسیون تازه تاسیس بوده و در حال پیگیری به منظور اخذ شناسه، کد اقتصادی و تشکیل هیات رییسه و هیات‌های استانی است.  همچنین جلسات توجیهی و هماهنگی با سرپرست و دبیر فدراسیون نیز به صورت مستمر توسط اداره امور مجامع برگزار شده و ادامه دارد.
۳فدراسیون آمادگی جسمانیاحمد گواری۰۷/۰۸/۱۴۰۱فدراسیون تازه تاسیس بوده و اخذ شناسه، کد اقتصادی و تشکیل هیات رییسه و هیات‌های استانی انجام شده است.همچنین جلسات توجیهی و هماهنگی با سرپرست و دبیر فدراسیون به صورت مستمر توسط اداره امور مجامع برگزار شده و ادامه دارد. در عین حال فعالیت‌ها به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در حال انجام و احتمال برگزاری مجمع انتخاباتی تا پیش از پایان سال جاری وجود دارد.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.