مرتضی قربانی: در 14 مسابقه 19 مدال به نام ایران ثبت شد/در تلاشیم تعداد روستاهای فعال را به عدد2000 برسانیم

رئیس فدراسیون تیر اندازی گفت: بدنبال گسترش زیر ساخت این رشته در سراسر کشور هستیم از همین رو تا به حال در 100 روستا سالن تیراندازی تاسیس شده است طبق برنامه بدنبال راه اندازی این رشته در 2000 روستا در سراسر کشور هستیم. باید بستر سازی کنیم و امکانات را به صورت هدفمند در اختیار بگیریم.
رشته تیر اندازی با اعصاب،روان و توان جسمی در ارتباط مستقیم است، بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کفاف هزینه را نمی دهد، حضور اسپانسر ها در این رشته لازم است.با همه این اوصاف برای آرامش مربیان و ورزشکاران به آنها حقوق هم می دهیم، امکاناتی نظیر خوابگاه مجهز نیز فراهم آورده ایم.
وی افزود: در 14 مسابقه کشور های مختلف توانستیم 19 مدال به نام ایران ثبت کنیم،ورزشکاران این رشته می بایست همت به خرج دهند و تمام تمرکزشان روی تمرین و آموزش باشد در غیر این صورت اگر سهل انگاری کنند از نتیجه باز می مانند.
وی ادامه داد: تیر اندازی رشته گرانی است و مسئولیت سنگینی بر دوش داریم که باید در روز محشر پاسخگو باشیم تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.
انتهای پیام/

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.