ضرغامی: لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید

​وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ایران نشان داد آمادگی دارد درها را به روی مردم دنیا باز کند، گفت: لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز دولت پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی برای لغو روادید با ۳۲ کشور به تصویب رسید و این لغو روادید در مرحله اول است و پیشنهاد ما ۶۰ کشور بوده است.

وی ادامه داد: کشورهای بحرین، عربستان، امارات، روسیه، قطر، موریتانی، لبنان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، تانزانیا، اندونزی، ژاپن، سنگاپور، مالزی، برزیل، کوبا، ونزوئلا، صربستان، بلاروس و کرواسی از جمله این کشورها هستند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد آمادگی دارد درها را به روی مردم دنیا باز کند، تسهیلات بیشتری برای آنها فراهم کند و لغو یکطرفه روادید را تصویب کند تا مردم دنیا بتوانند به راحتی به کشورمان بیایند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.