حجت السلام والمسلمین محمد حسین محمدی :تا زمانی که فرهنگ اصلاح نشود اقتصاد نیز اصلاح نخواهد شد .

گفتگو که می خوانید با حجت السلام والمسلمین محمد حسین محمدی فرهنگی وطلبه فارغ التحصیل رشته عمومی فقه اصول سطح چهاردکتری حوزه علمیه و فارغ التحصیل رشته ارشد مدیریت راهبردی فرهنگ از دانشگاه باقرالعلوم قم است .

درابتدا ایشان گقت :بنده در حال حاضر به مدت 12 سال در آموزش پرورش استان قم مشغول خدمت می باشم که باید گفت قبل ازورود به آموزش وپرورش از طرف حوزه علمیه قم به عنوان مبلغ در شهر ها واستانهای محروم با عناوین مختلف : از جمله مسئول اعزام مبلغین ، استاد حوزه ، و مدیر یت حوزه علمیه خدمت کرده ؛وبه علت حضوردر میان مردم دغدغه مند حوزه فرهنگ وارتباط با اقتصاد آنان بوده که در همین راستا در استان خوزستان به صو رت جهادی با کمک خیرین وامور فرهنگی چندین مساجد ، وخانه عالم و حسینیه و خدمات دیگررا رونق بخشیده ایم ، بنده تجارب زیادی را در کنار مردم بدست آورده ام و مشکلات ومعضلاتی که دامن گیر آنان بودرا به خوبی حس کردام به عنوان مثال در زمان سیل استان خوزستان دربحث بسته های معیشتی وکمک به محرومان کمکهای مثمر ثمری را انجام دادایم وبعداز ورود به آموزش وپرورش تمام تمرکز خود را در تعلیم وتربیت دانش آموزان خود به کار برده ام …. ادامه گفتگوجذاب وشنیدنی مارا می توانید ازطریق صوت زیر گوش کنید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.