برگزاری همایش تبیینی ترویجی «رفتار ورزشی، فرهنگ علوی»

همایش تبیینی ترویجی «رفتار ورزشی، فرهنگ علوی» با حضور ورزشکاران برگزیده ملی، آسیایی، جهانی و المپیکی در دهه امامت و ولایت برگزار می گردد.


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر در جلسه کمیته ورزش و جوانان بنیاد بین المللی غدیر که با حضور حجه الاسلام و المسلمین علی احدی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حسن مشتاقی معاون اجرایی و برنامه ریزی بنیاد بین المللی غدیر و تعدادی از مسئولین فدراسیون های ورزشی و تشکل های جوانان برگزارگردید، ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت غدیر در میادین ورزشی مقررگردید فدراسیون های ورزشی ضمن برگزاری جشن های میدانی و درون سازمانی با بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و سرلوحه قرار دادن منش پهلوانی حضرت امیرالمومنین(ع)، مراسماتی همچون تهیه و توزیع بسته های معیشتی، حضور چهره های شاخص و شناخته شده ورزشی به ویژه ورزشکاران باستانی کار در مناطق محروم و حاشیه شهرها و حمایت از اقشار کم برخوردار، برگزاری مسابقات دوستانه جام ولایت با نیت خیرخواهانه، برگزاری مراسم های ازدواج آسان و… اقدام شود.


در این جلسه همچنین پیرامون جزییات برگزاری 110 برنامه جشن گل ریزان با همت فدراسیون ورزش های زورخانه ای وکشتی پهلوانی و مشارکت سایر فدراسیون ها در سراسر کشور برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و تهیه بسته های معیشتی حمایتی تصمیم گیری شد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.