برنامه هنری آوای صحنه به هشتمین سلسله نشست های نمایشنامه خوانی خودش رسید

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، نمایشنامه خوانی پزشک نازنین به نویسندگی نیل سایمون نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه نویس شهیر آمریکایی ، به ترجمه شهرام زرگر به سرپرستی و کارگردانی  کارگردانی افشین فکوری چهارشنبه ده مرداد ماه ساعت ۱۸ فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک خیابان شهید دعوتی ،خیابان شهید امیر قلی ،   اجرا می شود.
در خلاصه ی این نمایشنامه آمده است:روایت نویسنده‌ای است که سوژه‌هایی برای داستان‌هایی کوتاه به ذهنش می‌رسد و آن‌ها را برای تماشاگران تعریف می‌کند. ماجرای کارمند جزئی را که ناخودآگاه بر روی رییس خود عطسه کرده و اکنون برای حفظ شغل خویش می‌کوشد حکایت می‌کند و از کشیشی که برای درمان درد دندان خویش نزد دندانپزشکی مبتدی می‌رود و درد بسیاری را متحمل می‌شود.
در  این نمایشنامه خوانی ،  افشین فکوری ، حسین خاکپور ، محمدرضا رضایی ، فاطمه خداپرست ،محمدرضا اکبر پور ،آرزو خانی ربابه اسماعیلی ، علیرضا گودرزی ، مینانصیری ، عرفان محمودی ، زهرا دهنوی ،محمدشجاعی به عنوان  صحنه خوان این نمایشنامه خوانی  به ایفای نقش می پردازند
عوامل دیگری که در این نمایشنامه خوانی نقش دارند عبارت اند از : دستیار کارگردان: سعید رحمتی ،مدیر روابط عمومی :میلاد مهدی پور ،مدیر تبلیغات :مسعودغلامیان ،ساخت تیزر و عکاس:وحید دهرویه ،  گریم: مژگان شرطی ،مدیر اجرایی :سمانه شایگان، مدیر رسانه ای :لیلا خدابخشی،مدیر صحنه:ماندانایوسفی،امورصحنه: هانیه محمد حسینی وهماهنگی رسانه ها:اسلامعلی کوچکی
کاری از گروه هنری رایا

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.