کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا؛ نایب قهرمانی ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آسیا با نایب قهرمانی تیم ملی ایران و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که با حضور ۵۵۴ کاراته کا از ۳۰ کشور جمعه ۲ شهریور ماه به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی ژاپن و نایب قهرمانی تیم ملی ایران در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان به پایان رسید.

تیم ملی ایران با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و نایب قهرمان شد. پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری و مهلا صداقت چهار مدال طلا، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو به همراه وهاب شاهمیر سه مدال نقره، کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی هم ۵ مدال برنز بدست آوردند.

نایب قهرمانی ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز

بیشتر بخوانید :نشان برنز آسیا بر گردن کاراته کای فارسی

در جدول رده بندی ژاپن با ۱۴ مدال طلا، یک نقره و ۶ برنز بالاتر از ایران قهرمان شد. تیم قزاقستان هم با ۲ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز پس از تیم ایران در مکان سوم جای گرفت.تیم‌های عربستان سعودی با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، کویت با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز، اردن با یک طلا و یک نقره و فلسطین با یک طلا به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید :جندقی،علیپور وتیموری سه طلایی روز نخست/ شروع امیدوار کننده کاراته

ویتنام با ۴ نقره و ۳ برنز، تایلند با ۲ نقره و ۶ برنز، ازبکستان با یک نقره و ۵ برنز، قرقیزستان با یک نقره و ۳ برنز، فیلیپین و اندونزی با یک نقره و ۲ برنز، هنگ کنگ با یک نقره، چین تایپه با ۳ برنز و تیم‌های مالزی، ماکائو، سنگاپور، ترکمنستان، هند و امارات هر کدام با یک برنز در رده‌های هشتم تا ۱۶ جدول رده بندی ایستادند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.