پیام تبریک هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

پیام تبریک هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتخاب شایسته جناب‌عالی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با رأی اعتماد بالا و قاطع نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود، نشان از اعتماد دولت و ملت به تخصص، تعهد و توانمندی‌های برجسته شما در عرصه‌های علمی، اجرائی و مدیریتی دارد. این موفقیت بزرگ را صمیمانه تبریک می‌گوییم.

بی‌شک جناب‌عالی در ذیل عنایات حضرت ولی‌عصر ارواحناه فداه و در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدّ ظله‌العالی) و با تکیه بر ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، قادر خواهید بود با اتکا به تخصص و تجربیات ارزشمند خود، گام‌های اساسی و مؤثری در جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور بردارید و زمینه‌های رشد و شکوفایی بیشتر میهن اسلامی‌مان را فراهم نمایید.

شرکت مخابرات ایران به عنوان رکن کلیدی صنعت ارتباطات کشور، با افتخار آمادگی کامل خود را برای همراهی و همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم شریف کشورمان اعلام می‌دارد.

توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت به مردم و نظام، از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.