تخلیه‌وبارگیری ۹۴ میلیون تن کالا در بنادر طی ۵ ماهه اول ۱۴۰۳/ عملیات کانتینری به ۱ میلیون TEU رسید

میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست امسال، معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تن بود.

میزان تخلیه کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۰ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۴۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل۲۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۸ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۳۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۴۶ تن بوده است.

بارگیری کالاها

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست سال جاری، معادل ۳۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۱۶۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۲۹ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۹۶۵ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۳۱ تن بوده است.

تخلیه‌وبارگیری کالا

جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۴۳ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۴ تن و جمع تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه‌وبارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی پنج ماهه امسال، معادل ۱ میلیون و ۷۹ هزار و ۵۱۶ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل ۱ میلیون و ۵۲ هزار و ۵۹۰ TEU بود، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.