• امروز : جمعه, ۵ دی , ۱۴۰۴
کل 8430 امروز 0

اخبار ویژه

خاطره ۱۶۳ ساعت قطعی کامل اینترنت ایران مادران صاحب پژو ۲۰۷ می شوند+جزئیات آیا رانندگی با موتورسیکلت‌های برقی و سبک هم به گواهینامه نیاز دارد؟ برای آرتین، برای معصومیتش: پدر .. مادر .. برادر .. پر کشیدند دیدار اعضای عالی انجمن صنعت ورزش  کشور با نماینده آیت ﷲ العظمی سیستانی آمادگی پلیس ایران برای پذیرش دانشجویان ارشد و دکتری از تاجیکستان سالانه بیش از یک میلیون نفر از خدمات پزشکی هسته‌ای در کشور بهره‌مند می‌شوند اکبرپور: استقلال برتری خود را نشان داد / با یک گل نمی‌توان درباره نازون قضاوت کرد اروپایی‌ها چقدر پول نقد همراه دارند؟ اختلاف معنادار شمال و جنوب اروپا هوش مصنوعی عامل اصلی اخراج‌ها نیست؛ فقط ۵۵ هزار شغل مستقیماً حذف شد خودروهای برقی؛ شاخص نوین قدرت اقتصادی و صنعتی کشورها بزرگ‌ترین پالایشگر هند واردات نفت روسیه را دوباره آغاز کرد پایان فقر شدید در جهان با ۳۱۸ میلیارد دلار؛ هزینه‌ای کمتر از ۰.۳ درصد اقتصاد جهانی

2

تجربه متفاوت با معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن بانک ایران زمین

  • کد خبر : 1854
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تجربه متفاوت با معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن بانک ایران زمین
بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

 بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان ها بر معرفی سرویس های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند.

در ادامه حسن شاهی پیرو بازدید مدیران شعب استان ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس های بانکی برداشته است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.   

در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می تواند در روند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موثر باشد.

اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع می تواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejavannews.ir/?p=1854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.