درخشش نمایندگان فارس در رقابت های لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور

 

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک و برتر تکواندو نوجوانان پسر به سبک گرندپری «جام آینده سازان المپیک» یادواره شهید محسن حسین نیا با برگزاری مسابقات اوزان زوج به پایان رسید که نمایندگان تکواندو فارس با کسب یک نشان طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود پایان دادند.

نفرات برتر اوزان زوج :

آقای مهدی رزمیان مدال طلا، آقایان سید یاسین هاشمی و امید رحیمی مدال نقره و آقایان آرین احمدی و سید علی حسینی از فارس به مدال برنز رسیدند.

حمید باقی نژاد به عنوان مدیرفنی، بهبود خداداد ، یوسف جنگجو ، محمد هادی کاظمی ، مهدی اسلام مهر و اکبر قهرمانی به عنوان مربیان تیم در کنار بهزاد خداداد حضور داشتند.

محمد علی عطاریان ازفارس هم داور نمونه این هفته از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است در جدول رده بندی، بعد از تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی با ۵۴۹ امتیاز، بارمان ابزار یراق توسن با ۴۶۱ امتیاز، ایران جوان اصفهان با ۳۳۴ امتیاز و یاسین پیشرو با ۲۳۵ امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند.تیم‌ نفت مناطق زاگرس جنوبی فارس درصدر جدول این دوره از رقابت ها قرار دارد.

 

خبرنگار: محمدرضااوجی

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.