آیین تجلیل از پیشکسوتان؛ از نقش پیشکسوتان در افتخار آفرینی در میادین بین المللی تا دیپلماسی ورزشی

آیین تجلیل و هم اندیشی پیشکسوتان فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در سالن همایش های “ایران مال” برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، مراسم تجلیل و هم اندیشی پیشکسوتان ورزش های رزمی با حضور دکتر هادی چگینی رئیس فدراسیون، مهرک صنوبری نایب رئیس، علی صدیقی دبیرکل فدراسیون، دکتر علیرضا اسدی رئیس گروه ورزش و سلامت “بازار بزرگ ایران” ایران مال، دکتر باقریان معاون گروه ورزش ایران مال و سرکار خانم مژگان آرمیده رئیس گروه ورزش بانوان ایران مال برگزار شد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان گفت: مربی همان کسی است که تمام دارایی اش “تجربه و دانش” را با تمام وجود به هنرجویش تقدیم می کند، این همان عشق کم نظیر است. شما آینه تمام قد آینده امروز قهرمانان هستید.
چگینی ادامه داد: ورزش ایران امروز مرهون رشته های انفرادی بخصوص رزمی است و در این میان نقش مهم بانوان در افتخار آفرینی‌ در میادین مهم بین المللی دوشاش دوش مردان را نمی توان نادیده گرفت، قهرمانان امروز همان شاگردان دیروز شما پیشکسوتان هستند.
دکتر علیرضا اسدی رئیس گروه ورزش ایران مال ضمن ارج نهادن به پیشکسوتان در خصوص منافع دیپلماسی ورزشی گفت: ورزش می‌تواند نقشی سازنده در ایجاد روابط دوستانه بین‌المللی داشته باشد و فارغ از هرگونه كدورت و دشمنی دولت‌ها، ملت‌ها را به یكدیگر نزدیك كرده و زمینه‌ساز صلح جهانی باشد.
وی افزود: ورزش در تقویت صلح جهانی و تفاهم بین‌المللی نقش پررنگی ایفا می‌كند و در حل كشمكش‌ها و درگیری‌های سیاسی، به ابزاری مهم تبدیل می‌شود. به طوری كه در بسیاری مواقع می‌توان گفت كه دیپلماسی ورزشی، به مراتب موفق‌تر از دیپلماسی‌های سیاسی و اقتصادی و… عمل كرده و باعث آرامش جامعه بین‌المللی می‌شود.
وی در ادامه از امکانات منحصر به فرد ورزشی ایران مال در اختیار توسعه ورزش خبر داد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.