انتخاب شاهین جوانمردی به عنوان عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق

نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه و بازرسان اصلی و علی البدل این اتاق، در روز دوشنبه 19 شهریورماه 1403 در محل سالن جلسات طبقه هشتم اتاق ایران برگزار شد.

شاهین جوانمردی، قائم مقام و نائب رئیس هیات مدیره شرکت فناپ تک، در انتخابات هیات رئیسه شرکت کرده و با کسب 87 رای از 149 رای ماخوذه، به عنوان عضو هیات رئیسه این اتاق انتخاب شد.

با توجه به این که عراق به عنوان مهم‌ترین مقصد صادراتی و شریک تجاری ایران محسوب می‌شود، عضویت در این اتاق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از بین ‌رفتن زیرساخت‌های این کشور طی جنگ های متمادی، نیاز عراق را به تجهیزات و خدمات مهندسی دوچندان کرده است، این مسئله موجب شده است تا صادرات به عراق روزبه‌روز موردتوجه تعداد بیشتری از شرکت های ایرانی قرار گیرد و ارزآوری بسیاری برای کشور عزیزمان ایران به همراه داشته باشد.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، با تکیه بر دانش و تجارب اعضا، می تواند در رفع موانع بازرگانی نقش مهمی ایفا کرده و در راستای توسعه صادرات به کشور عراق، به بخش خصوصی کمک شایانی نماید. حضور مهندس جوانمردی، بدون شک می تواند در راهگشایی صادرات محصولات حوزه دانش بنیان، دیجیتال و فناوری ارتباطات و اطلاعات کمک به سزایی نماید.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.