عاشقانه های کودکان کار در نمایشنامه خوانیی بنام چهارراه انتظار

عاشقانه های کودکان کار در نمایشنامه خوانیی بنام چهارراه انتظار به قلم افشین عطری در تاریخ ۳۱شهریور ماه برروی صحنه میرود . اینکار زیر نظر میرانافیلم ،موسسۀ نگاه افق رسانه و پلتفرم شعله فیلم به تهیه کنندگی خانم سمیرا حسین پور تهیه شده است .
چهارراه انتظار درباره دختر پسری میباشد که هر دو کودک کار هستند و با یک اتفاق به یکدیگر علاقمند میشوند. بیست سال جدایی بینشون آنها را دستخوش اتفاقاتی میکند که پس از آن ماجرای زندگی آن دو به گونه ای باورنکردنی رقم میخورد…. این نمایشنامه خوانی در سالن پدیس تئاتر شهرزاد به خوانش در خواهد آمد. چهرهای بازیگری بیشماری چون آتش تقی پور ، شیوا خسرومهر ،مجید شهریاری، فرحناز منافی ظاهر و …. به دیدن این نمایش خواهند رفت . کارگردانی این کار یرعهده افشین عطری میباشد. خوانشگرانی چون افشین فکوری ،شفیقه داودی،کینا نصیری، ربابه اسماعیلی ، سید حسین موسوی ، ابوالفضل جاویدپور،دایانا مولودی بهمراه نوجوانانی خوش چهره همچون سید متین روحی و فاطمه پاشایی ایفای نقش خواهند کرد . صحنه خوانی اینکار را سید محمد شجاعی برعهده دارد . سمیرا حسین پور و افشین عطری کارهای مشترک دیگری چون فیلم فرار بسوی خدا را در پرونده خود دارند. . این تهیه کننده اعلام کرد به زودی تله فیلم ابلیس مهربان را بعد از اتمام فراربسوی خدا ، به مرحله پیش تولید خواهد برد . سمیرا حسین پور قبلتر در فیلمهایی چون راز صندوقچه مادام به ایفای نقش پرداخته است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.