«امیر لعلی» مشاور رییس و مدیر روابط‌عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار شد

«حجت‌اله صیدی»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با صدور حکمی «امیر لعلی» را به عنوان مشاور، مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، «امیر لعلی» پیش از این مدیریت امور ارتباطات و بازاریابی بانک‌ صادرات ایران، مدیریت امور روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان بانک‌های سینا و دی را برعهده داشته و سال‌ها فعالیت رسانه‌ای در حوزه اقتصاد و بازار سرمایه را در کارنامه خود دارد.

در حکم صیدی خطاب به لعلی تأکید شده است که با توجه به نقش و کارکرد مهم اطلاعات و ارتباطات در بازار سرمایه و جایگاه تنظیم‌گری و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، انتظار می‌رود نظام‌بخشی به حوزه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در بازار سرمایه، برقراری ارتباط مؤثر با همه ذی‌نفعان، هم‌افزایی با رسانه‌ها به منظور ارتقای شفافیت بازارها و نظارت دقیق بر تولید محتوای هدفمند جهت توسعه فراگیری مالی در صدر برنامه‌های مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل قرار گیرد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.