پاکسازی کامل رفیوژهای بزرگراه آزادگان و رودخانه کن در حریم منطقه ۱۸

به همت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و همچنین معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ ، رفیوژهای میانی بزرگراه آزادگان و همچنین حریم رودخانه کن در این منطقه مورد ساماندهی و پاکسازی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، در این عملیات که از مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی پایتخت اجرا می شد سید محمد نقیب، تنی چند از مدیران و مددکاران سازمان و مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ ، یگان حفاظت، نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، ضابط قضایی و … با پشتیبانی خودروهای حامی شهر حضور داشتند.

در این طرح چهارساعته حدود ۵۹ نفر از آسیب دیدگان اجتماعی جذب و مورد ساماندهی قرار گرفتند که تعداد ۴۸ نفر از آنها مرد و ۱۱ نفر از آنها زن بودند. چندین پاتوق معتادین متجاهر و افراد بی خانمان در حریم رودخانه کن حدفاصل منطقه ۱۸ و اسلامشهر پاکسازی شد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص گفت: رفیوژهای بزرگراه آزادگان مکان هایی هستند که بعضا برخی از معتادین متجاهر و افراد بی خانمان و کارتن خواب در آنجا اسکان پیدا می کنند و مشکلات خاصی را بوجود می آورند. ساماندهی این رفیوژها به صورت مرتب در دستور کار این سازمان و خودروهای حامی شهر قرار دارد و به صورت میانگین در ماه چندین بار مورد بررسی و ساماندهی قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین حریم رودخانه کن نیز مرتبا از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ و عوامل سازمان مورد ساماندهی و بازدید قرار می گیرد تا آسیب های این نقاط کاهش پیدا کند.

نقیب تاکید کرد: ساماندهی ۵۹ معتاد متجاهر ، متکدی و کارتن خواب نیز از جمله اقداماتی بود که بعد از ظهر روز سه شنبه توسط عوامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ صورت گرفت.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.