انتصابات جدید در وزارت اقتصاد

سرپرست جدید معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد

عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، با صدور حکمی مهران کفاش را به سمت سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

سرپرست جدید مرکز عالی دادخواهی مالیاتی

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد مسیحی به عنوان مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای منصوب شد.

سرپرست جدید مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار

با صدور حکمی از سوی معاون سیاستگذاری و راهبری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، علیرضا نظری به عنوان سرپرست «مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار» وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد.

مشاور جدید معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد

وحید ماجد سرپرست معاونت سیاستگذاری و راهبری اقتصادی وزارت طی حکمی سیدامیر سیاح را به سمت مشاور معاونت سیاستگذاری و راهبری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد. سیاح پیش از این مسوولیت مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد را بر عهده داشت.

سرپرست جدید صندوق بازنشستگی بانک‌های ملی و ادغام‌شده

عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، با صدور حکمی خداداد غریب‌پور را به سمت سرپرست صندوق بازنشستگی، از‌‌کارافتادگی و پس‌انداز کارکنان بانک‌های ملی و ادغام‌شده منصوب کرد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.