معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از بیمه آسیا بازدید کرد

دکتر شیرعالی ضمن دیدار و گفت و گو با مدیرعامل بیمه آسیا، از واحد پرداخت خسارت اتومبیل این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبریاقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر ستار شیرعالی معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه دیدار کردند.

در این دیدار مدیرعامل بیمه آسیا گزارشی از فعالیت‌های بیمه‌ای و مالی شرکت ارائه داد و اظهار داشت شفافیت مالی و عملکردی، ارائه خدمات با کیفیت و سریع به مردم و بیمه‌گذاران و رضایتمندی بالای مشتریان از ویژگی‌های ممتاز بیمه آسیاست.

وی افزود: نظارت یکی از ارکان مهم و پیشگیری و مبارزه با فساد است و در بیمه آسیا تلاش شده است بعد نظارتی به ویژه در بخش ارائه خدمات، پرداخت خسارت‌ها و امور مالی با دقت و شفافیت بالا اعمال گردد و خوشبختانه در نتیجه این راهبرد، عملکرد این شرکت بزرگ بیمه‌ای در چند سال اخیر بدون بند حسابرسی مهم مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.

مسعود بادین افزود: بیمه آسیا با اعمال چهارچوب‌های نظارتی کارآمد توانسته است ضمن حفظ توانمندی مالی و فنی خود در سطح بالا، نسبت‌های خسارت را در عملیات بیمه‌گری به خوبی مدیریت کند و رضایت ذینفعان خود را جلب نماید.

در ادامه این دیدار دکتر ستار شیرعالی، معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه بزرگ شرکت بیمه آسیا به واسطه ارائه خدمات به مردم و همراهی با نهادهای نظارتی، اظهار داشت: هدف و فلسفه وجودی نظارت و کنترل، اصلاح و ارتقا کیفیت فعالیت سازمان هاست.

دکتر شیرعالی وظایف شرکت های بیمه را گره گشایی از مشکلات مردم و زیاندیدگان توصیف نمود و بر بر ارائه خدمات مطلوب و در شأن ارباب رجوع، تاکید کرد.

گفتنی است، معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه از واحد پرداخت خسارت بیمه آسیا در ساختمان مرکزی بیمه آسیا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند پرداخت خسارت و رسیدگی به پرونده ها قرار گرفتند.

وی در این بازدید با چند تن از مراجعه کنندگان در ارتباط با مسائل و نقطه نظرات آنها گفت و گو کرد و بر جلب رضایت مشتریان تاکید نمود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.