۵۰ درصد محصولات نمایشگاه ایپاس تولید داخلی است

مدیر عامل بنیاد تعاون فراجا گفت: در اولین دوره این نمایشگاه حدود ۲ دهه گذشته، محصولات عرضه شده ۹۰ درصد وارداتی بود امسال ۵۰ درصد تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان، سردار «محمدقاسم ناظر» در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) از ۳۰ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی اظهار داشت: امیدواریم در سال های جاری به مرحله برسیم که همه تولیدات داخلی باشد.
وی افزود: ظرفیت ها و توانمندی در این حوزه آنقدر است که می توان در سایر استان ها این نمایشگاه را برگزار کنیم.
مدیر عامل بنیاد تعاون فراجا با اشاره اینکه حدود ۱۵ درصد از تولیدات نمایشگاه به سفارش و همکاری پلیس تولید شده است، افزود: در این نمایشگاه ۲۲۲ شرکت در ۱۸۷ غرفه حضور دارند و بیش از ۱۲۰ نشان تجاری داخلی و ۲۰ نشان تجاری خارجی را عرضه کرده‌اند.
ناظر به تحولات منطقه غرب آسیا در ماههای اخیر اشاره کرد و گفت: آخرین دستاوردها و تجهیزات با ظرفیت شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه برپا شده است این در حالی است که شرایط حادی بر خاورمیانه حاکم است و افسوس که کشورهای منطقه آن طور که لازم است، در برابر این ظلم نمی ایستند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.