۵۰ اثر از مخترعان در نمایشگاه ایپاس ارائه شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، دبیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) گفت: حدود ۵۰ اثر از مخترعان و مبتکران امسال در این دوره از نمایشگاه ارائه شده است که خیلی مورد توجه قرار گرفته است که در صورت بررسی آثار و انتخاب برترین طرح به مرحله تولید می رسد. به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، رضا اصغریان در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) اطهار داشت: سال گذشته یکی از مخترعان در حوزه فناوری، جلیقه ضد گلوله را تولید کرده بود که خودمان بر روی تجاری سازی آن کار کردیم. وی افزود: مانند سال‌های گذشته استقبال خیلی خوبی از بخش مخترعین شد و امسال پررنگ‌تر با حضور معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد که امیدواریم منجر به هم افزایی و نتیجه مطلوب تر شود.

دبیر بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) با اشاره به بخش جدید در حوزه نمایشگاه گفت: برای اولین بار امسال یه بخشی را به عنوان امنیت غذایی ایجاد کردیم که زیر گروه امنیت محسوب می شد و جای آن در دوره های گذشته نمایشگاه خالی بود. وی عنوان کرد: پاویونی حدود ۶۰۰ متری را در اختیار این مجموعه امنیت غذایی قرار دادیم و با هماهنگی سازمان غذا و دارو این بخش حضور فعال دارد. اصغریان تاکید کرد: بخش امنیت غذایی برای اولین بار در نمایشگاه ایپاس ارائه شده که امیدواریم بهره برداری خوبی از محصولات ارائه شده صورت بگیرد. به گفته وی در این دوره از نمایشگاه بخش کارگاه‌های آموزشی نیز فعال است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.