سردار رضایی: بهره‌گیری از تجهیزات داخلی در ماموریت‌های پلیس/ جمهوری اسلامی از تهدید تحریم فرصت ایجاد کرد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما توانستیم از تهدید تحریم فرصت ایجاد کنیم و بتوانیم تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید کنیم و خللی در تولید تجهیزات پلیس نداریم.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز سردار رضایی با تاکید بر اینکه ماموریت‌های پلیس متنوع است، گفت: پلیس وظیفه تامین امنیت از مرز‌ها تا شهر‌ها و جاده‌ها و روستا‌ها را بر عهده دارد و در این راستا نیازمند تجهیزات به روز است.

جانشین فرمانده فراجا افزود: در پنج سال گذشته پلیس گام بلندی در بهره‌گیری از تجهیزات داخلی برداشته است و خوشبختانه این تجهیزات در ماموریت‌های پلیس تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز این‌ پیام را به جهانیان می‌دهد که از تهدید می‌توان فرصت ایجاد کرد و ما توانستیم از تهدید تحریم فرصت ایجاد کنیم و بتوانیم تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید کنیم و خللی در تولید تجهیزات پلیس نداریم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: امروز پلیس در مدیریت و پایش مرزها، جاده‌ها و تامین امنیت مراکز جمعیتی از تجهیزات داخلی استفاده می‌کند.

وی گفت: در مرزهای شرقی که امروز مشکل قاچاق مواد مخدر را شاهد هستیم از توانمندسازی ایجاد شده شرکتهای دانش بنیان در تامین امنیت، مدیریت و پایش استفاده می‌کنیم.

سردار رضایی تاکید کرد: با بهره‌گیری از سامانه‌های مختلف توانسته‌ایم خدمات را به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به مخاطبین خودمان ارائه دهیم و این آمادگی را برای تبادل تجربه با دیگر کشورها داریم.

جانشین فرمانده کل فراجا گفت: امروز جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که بگوید پلیس در تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است و راهبرد ما انتقال تجربیات و همکاری با دیگر کشورها است.

سردار رضایی اضافه کرد: امروز دردمند مردم فلسطین، لبنان، کودکان، زنان و بیماران بی‌دفاع هستیم و به عنوان یک انسان، مسلمان و نظامی این ظلم را محکوم می‌کنم.

انتهای پیام/

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.