نمایشگاه ایپاس منجر به آشنایی مردم با تجهیزات امنیتی جدید پلیس می شود

معاون آماد و پشتیبانی فراجا در گفتگو با خبرنگار اقتصاد جوان گفت: یکی از رسالت پلیس بحث امنیت است در نمایشگاه ایپاس عمده محصولات و تجهیزات ارائه شده در راستای تامین امنیت است و این امر منجر به آشنایی مردم با تجهیزات و امکانات جدید امنیتی جهت حفاظت از واحدهای مسکونی، مغازه ، خودرو و سایر موارد می شود.
به گزارش پایگاه اقتصاد جوان، رضا فریبا امروز در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت  (ایپاس) اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه موضوعات مختلف ارائه شده است که به برداشت مردم و سطح آشنایی آنها و رویکرد مجموعه پلیس با تجهیزات و امکانات پلیس کمک می کند.
معاون آماد و پشتیبانی فراجا  افزود: این نمایشگاه به ارتباط بین افراد توانمند در حوزه ایمنی و تجهیزات پلیسی با رده های  تخصصی پلیس کمک می کند از این رو فراجا باید به نمایشگاه ایپاس از  موضوعات مختلف نگاه کند.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تخصصی گفت: حضور شرکت های جدید در نمایشگاه ایپاس امکانات و تجهیزات جدیدی را برای مراکز آگاهی،  پیشگیری ، مبارزه با مواد فراهم می کند که این ارتباط ها باید دو طرفه باشد.
معاون آماد و پشتیبانی فراجا بر بروزرسانی تجهیزات ایمنی و پلیسی تاکید کرد و گفت: مجموعه پلیس در حوزه های مختلف باید از تجهیزات و فناوری های بروز استفاده کند و نباید اژ این امکانات عقب باشیم.
سردار فریبا با بیان اینکه امسال نمایشگاه کامل تر و بهتر از سال های گذشته شده است گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) امسال نسبت به دوره های گذشته رشد یافته آیت ضمن اینکه نیاز است تا از ظرفیت شرکت های خارجی و داخلی بهره برد.

خبرنگار: فرزانه پیری

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.