تجهیزات و فناوری شرکت های دانش بنیان در ایپاس 2024

فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: بخشی از تجهیزات و فناوری شرکت های دانش بنیان را بعد از اینکه فراجا  تایید کرد را وارد چرخه مراکز آموزشی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، سردار حسن هوشیار در بازدید از نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیس ایمنی و امنیت تهران (ایپاس) اظهار داشت: امسال نمایشگاه ایپاس تجهیزات و امکانات بروز و فناورانه را در حوزه پلیس ارائه کرده است.
وی افزود: در حوزه دوربین‌های مداربسته، تجهیزات راه و سایر موارد اقدامات نوآورانه انجام شده است که نسبت به سال گذشته رشد یافته است ما نیز به این تجهیزات را بررسی و مورد استفاده قرار می دهیم.
فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: بخشی از این تجهیزات را که توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است بعد از اینکه فراجا تایید کرد وارد چرخه حوزه آموزش خواهد شد که این امر به ارتقای حوزه آموزش کمک خواهد کرد.


وی ادامه داد: یکی از تجهیزاتی را که در این نمایشگاه دیدیم بحث شبیه سازهایی بود که خیلی به روز رسانی شده بود به عنوان مثال ما میخواهیم با اسلحه به صورت خشک کار کنیم تمام تجهیزاتش آماده شده بود و در جا نیز خطای تیرانداز را مشخص و هم کارنامه صادر می‌کرد اینها بیاد وارد حوزه آموزش شود که قطعاً خیلی اثرگذار خواهد بود.
هوشیار با بیان اینکه به دستور سردار فرمانده کل فراجا باید از تجهیزات به روز استفاده کنیم گفت: هروز باید بتونیم از تجهیزات فناورانه استفاده بکنیم ضمن اینکه به طور قطع مجرمان هم در اعمال مجرمانه از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که به روز هست.
فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: اقداماتی که در حوزه فناوری شروع شده، نتایج خیلی خوبی به دنبال داشته است ولی تا تکمیل شدن هنوز راه داریم و این امر در  فراجا مورد استفاده قرار می گیرد.12:19

خبرنگار: فرزانه پیری

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.